"Z nauką jest jak z wiosłowa­niem pod prąd. Sko­ro tyl­ko zap­rzes­ta­niesz pra­cy, za­raz spycha cię do tyłu"  Benjamin Britten

ZS59 ZS59 ZS59

Aktualności

Wyjazd pożegnalny SP

13 maja wybraliśmy się na naszą ostatnią wspólna zieloną szkołę w Bieszczady. Przez całą wycieczkę wiernie nam towarzyszył przyjaciel - deszcz.  Mimo to humory dopisywały :). W ciągu dnia spacerowaliśmy w górach i nad Soliną na ile nam deszcz pozwolił :),  szliśmy szlakiem watahy. Podczas rejsu łodziami wiosłowo-żaglowym skiper zdradził nam tajniki żeglowania, uczyliśmy się zasad sterowania łodzią, nazw żagli, wiatrów i olinowania.  Odbyliśmy ścieżkę przyrodniczą poznając rośliny i zwierzęta żyjące w Bieszczadach.

Mieliśmy okazję spędzić czas na dyskotece zorganizowanej prze biuro podróży. " Belgijka" rozkręciła imprezę i zintegrowała grupy przebywajace na wycieczkach.  Kolejnego wieczoru odpoczywalismy przy ognisku, śmiejąc sie do łez i wspominając najlepsze chwile spędzone w naszej szkole.  Wspólne, szkolne dni jak i tą ostatnią wycieczkę będziemy długo i miło wspominać.