"Grzeczność nie jest nauką łatwą ani małą" Adam Mickiewicz

ZS59 ZS59 ZS59 ZS59

Aktualności

Wyjazd integracyjny

Na integrację wyjechaliśmy w poniedziałek o 6:45. W drodze do Zakopanego zatrzymaliśmy się w Wieliczce.  Zwiedzaliśmy Kopalnię Soli trasą górniczą w szarych kombinezonach i kaskach. Drugiego dnia rano poszliśmy na wycieczkę w góry na Halę Gąsiennicową przez Dolinkę Jaworzynki. Odpoczęliśmy w schronisku Murowaniec. Po zejściu z gór był krótki spacer po Zakopanem -  Krupówki, Kościół na

Pęksowym Brzysku, Mała  i Wielka Krokiew. Trzeciego dnia wcześnie rano wyjechaliśmy na Słowację. Pierwszym punktem zwiedzania  była Jaskinia Swobody - największa  jaskinia na Słowacji. Później pojechaliśmy do Tatralandii, gdzie spędziliśmy popołudnie w basenach termalnych. W zieloną noc nie zabrakło kawałów.
Kto zapomniał o pierwszej podstawowej zasadzie: NIE ŚPIJ! ;)np: obudził się  z pomalowanymi paznokciami, a kto pierwszy wstał - trafił na pajęczą sieć :)
Ostatniego dnia wyjechaliśmy po śniadaniu w stronę Warszawy. Naszym przystankiem była Energylandia w Zatorze, gdzie czekały na nas prawdziwe wyzwania - pełne adrenaliny i przygód. Pogoda nam dopisała, humory też.